wtorek, 17 czerwca 2014

Amelinium


Empatia stara się zawsze zrozumieć drugiego człowieka, ale czytać w myślach nie potrafi i nie chce się tego uczyć, bo woli się uczyć np. jazdy konnej - bez skojarzeń proszę
Natura dała nam języki, które nie tylko służą do lizania czy wypinania, natura dała nam oczy, które nie służą tylko do patrzenia na swój własny czubek nosa.
Natura dała nam umiejętność komunikacji werbalnej i niewerbalnej. Jeżeli chcesz mi coś przekazać, to zwyczajnie podejdź, popatrz mi w oczy i powiedz. Najlepiej w języku polskim, w „ingliszu” też zniese.

Taki oto apel, skromny i delikatny jak na Empatie. Piszę do wszystkich tych, którzy myślą, że ja będę się wszystkiego domyślać z gestów czy z czynów. Ja lubię jak mi się mówi wprost, że się mnie lubi, ale też jestem w stanie znieść przekaz typu: „ Ty głupia jędzo – I hate you”

Wystarczy mi o tym zwyczajnie powiedzieć. Ja już tą wiedzę odpowiednio spożytkuje – zapewniam. Jeżeli Cię na to nie stać, to proszę, błagaaaaaaaaam, nie zawracaj mi gitary i użyje sformułowania, którego kiedyś używałam w nadmiarze: „ Daj mi święty spokój”. Z racji mojego dobrego serduszka polecę też jakiś kurs z zakresu komunikacji.

Polecam  uczyć się od mistrzów:



Amen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz